Wsparcie atevi.pl

Wsparcie techniczne dla klientów i partnerów w zakresie konfiguracji i użytkowania produktów i usług firmy Atevi Systems. Aby skontaktować się ze Wsparciem, przejść przez proces autoryzacji

Jakie problemy rozwiązuje wsparcie atevi.pl:
  • Pytania dotyczące konfiguracji modułu integracji Bitrix24 z VoIP PBX Yeastar
  • Pytania dotyczące pracy z kontem osobistym atevi.pl
  • Pytania dotyczące zakupu licencji i usług za pośrednictwem strony internetowej
  • Pytania księgowe dotyczące wystawienia faktur
Czas pracy pomocy technicznej atevi.pl
09:00 - 17:00 Od 9.00 do 17.00 UTC+2, z wyjątkiem weekendów
poniedziałek
piątek
Przed utworzeniem zgłoszenia do wsparcia spróbuj znaleźć odpowiedź na swoje pytanie w sekcji częste pytania lub dokumentacja
Zadaj pytanie Przejście do systemu wsparcia na koncie osobistym

Czas odpowiedzi zależy od złożoności pytania i może trwać od kilku godzin do kilku dni. Aby przyspieszyć odpowiedź, opisz pytanie tak szczegółowo, jak to możliwe i dołącz wyjaśniające zrzuty ekranu

Wsparcie abonamentowe SLA

Świadczenie usług płatnego wsparcia abonamentowego Bitrix24, wsparcia abonamentowego stron internetowych odbywa się w oddzielnym serwisie

Поиск

Ta strona używa plików cookies, aby zrozumieć w jaki sposób z niej korzystasz, w celu personalizacji treści i poprawy twojego doświadczenia. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej potwierdzasz swoją zgodę na wykorzystanie plików cookies i poprawek.

Авторизация

Нет аккаунта?
Регистрация

Восстановления пароля

Контрольная строка для смены пароля, а также ваши регистрационные данные, будут высланы вам по email.