Telefonia VoIP dla Bitrix24

Pomimo aktywnego rozwoju komunikatorów internetowych komunikacja telefoniczna nadal pozostaje najpopularniejszym i najskuteczniejszym sposobem komunikowania się z klientami.

Rozmowy telefoniczne są liczne, zawierają ważne informacje, co oznacza, że informacje te muszą być gdzieś przechowywane i usystematyzowane

Integracja telefonii VoIP z CRM Bitrix24 — skuteczne rozwiązanie do usystematyzowania komunikacji telefonicznej
  • Karta połączenia przychodzącego
  • Nagrywanie rozmów
  • Wyświetlanie nieodebranych połączeń
  • Inteligentne trasowanie na odpowiedzialnego
  • Budowanie statystyk połączeń
  • Analiza źródeł reklamy

Co daje integracja Telefonii VoIP z systemem CRM Bitrix24?

tel

Połączenie przychodzące automatycznie otwiera kartę Połączenia, w której widoczne są wszystkie krótkie informacje o kliencie

tel

Automatyczne generowanie leadów dla nowych klientów z identyfikacją źródła reklamy (przy skonfigurowanej funkcji call-tracking)

tel

Automatyczne wypełnianie historii połączeń na karcie klienta (firma, kontakt, transakcja, Lead), w tym z dołączonym nagraniem rozmowy

tel

Przechwytywanie wszystkich nieodebranych połączeń z automatycznym tworzeniem przypomnienia o oddzwonieniu

Jak to działa?

in
Przykład działania integracji przy połączeniu przychodzącym
tab
out
Przykład działania integracji podczas połączenia wychodzącego
tab
1

otrzymujesz połączenie przychodzące na Stacjonarny Telefon VoIP lub Softphone na komputerze, lub telefonie komórkowym

2

Bitrix24 automatycznie podnosi kartę Połączenia, w której CRM rozpoznaje klienta

3

Po rozłączeniu się operatora w CRM tworzone jest nagranie historii, do którego po kilku sekundach dołączane jest nagranie rozmowy telefonicznej

1

Aby wykonać połączenie wychodzące, wystarczy kliknąć numer telefonu w CRM

2

Operator podnosi słuchawkę i rozpoczyna się połączenie wychodzące

3

Dalej wszystko działa tak samo, jak w przypadku połączenia przychodzącego. W historii CRM tworzona jest sprawa i dołączane jest nagranie rozmowy

Co to jest telefonia VoIP i jak działa?

Istnieją trzy rodzaje telefonii VoIP: programowa, On-premises oraz wersja w chmurze.

Ich główna różnica polega na tym, że do korzystania z programowej telefonii VoIP potrzebny jest serwer, a On-premises jest kupowany jako gotowe rozwiązanie (urządzenie), a wersja w chmurze jest używana jako usługa na żądanie.

Poniżej znajduje się tabela porównawcza

type
Format dostawy
Serwer
Telefony VoIP
Moduł integracji z CRM
Usługi administratora systemu
Koszt
Elastyczność w dostosowywaniu VoIP PBX do specjalnych potrzeb centrum kontaktów
Możliwość podłączenia linii różnych operatorów
Główni dostawcy
On-premises
Format dostawy
Urządzenie sprzętowe (VoIP PBX) z preinstalowanym oprogramowaniem
Serwer
nie wymagane
Telefony VoIP
wymagane
Moduł integracji z CRM
wymagane
Usługi administratora systemu
Jeśli masz minimalne umiejętności konfiguracji sieci, możesz skonfigurować ją samodzielnie
Koszt
Jednorazowa płatność za zakup VoIP PBX
Elastyczność w dostosowywaniu VoIP PBX do specjalnych potrzeb centrum kontaktów
Elastyczny, ale nie tak elastyczny jak wersja w chmurze VoIP PBX
Możliwość podłączenia linii różnych operatorów
Główni dostawcy
Yeastar, OpenVox
Wersja w chmurze
Format dostawy
Usługa online świadczona w ramach abonamentu
Serwer
nie wymagane
Telefony VoIP
wymagane
Moduł integracji z CRM
wymagane
Usługi administratora systemu
Jeśli masz minimalne umiejętności konfiguracji sieci, możesz skonfigurować ją samodzielnie
Koszt
Stała płatność abonamentu
Elastyczność w dostosowywaniu VoIP PBX do specjalnych potrzeb centrum kontaktów
Ograniczony zestaw ustawień
Możliwość podłączenia linii różnych operatorów
Ograniczenia
Główni dostawcy
-
Programowa
Format dostawy
Licencja na oprogramowanie
Serwer
wymagana
Telefony VoIP
wymagana
Moduł integracji z CRM
wymagana
Usługi administratora systemu
Najczęściej konieczne jest zaangażowanie zewnętrznego specjalisty
Koszt
Można znaleźć darmowe rozwiązania
Elastyczność w dostosowywaniu VoIP PBX do specjalnych potrzeb centrum kontaktów
Bardzo elastyczny
Możliwość podłączenia linii różnych operatorów
Główni dostawcy
Asterisk, Oktell, 3CX
WŁASNE OPRACOWANIA
ATEVI SYSTEMS DO INTEGRACJI BITRIX24 Z TELEFONIĄ VoIP
dev
Integracja Bitrix24 z Yeastar serii S VoIP

Aplikacja zapewnia prostą i niezawodną integrację VoIP PBX serii Yeastar S z dowolną wersją Bitrix24 za pośrednictwem interfejsu API PBX. W przypadku niższej centrali PBX S20 istnieje możliwość integracji za pośrednictwem AMI.

dev
Integracja Bitrix24 z Asterisk VoIP PBX

Aplikacja zapewnia prostą i niezawodną integrację darmowego oprogramowania VoIP PBX FreePBX z dowolną wersją Bitrix24 w wersji On-premise albo w wersji w chmurze za pośrednictwem interfejsu API PBX

Dlaczego warto skontaktować się z ATEVI w sprawie wyboru telefonii VoIP dla Bitrix24?

icon
Oficjalni partnerzy Bitrix24

sprawdzony status doświadczonego integratora

icon
15 lat doświadczenia z Bitrix24

wykonujemy wszystkie projekty tylko na produktach Bitrix

icon
Darmowa instalacja Bitrix24

przy zakupie licencji w naszej firmie

icon
Spore doświadczenie w pracy z dużymi klientami

icon
Doświadczenie w integracji telefonii VoIP

Duże doświadczenie w opracowywaniu rozwiązań integracyjnych z telefonią

Która telefonia VoIP jest dla ciebie odpowiednia?

Bezpłatnie przeprowadzimy konsultacje na temat tego, która telefonia VoIP dla Bitrix24 najlepiej pasuje do Twoich zadań

CO JESZCZE MOŻEMY ZAOFEROWAĆ
rework

wszelkie poprawki do Bitrix24 w wersji On-premise, a także tworzenie aplikacji

rework

konfigurowanie standardowej funkcjonalności Bitrix24 do potrzeb biznesowych

support

zapewnienie stałego wsparcia i rozwoju funkcjonalności Twojego Bitrix24

license

dostawa licencji Bitrix24 w chmurze oraz w wersji On-premise

Поиск

Ta strona używa plików cookies, aby zrozumieć w jaki sposób z niej korzystasz, w celu personalizacji treści i poprawy twojego doświadczenia. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej potwierdzasz swoją zgodę na wykorzystanie plików cookies i poprawek.

Авторизация

Нет аккаунта?
Регистрация

Восстановления пароля

Контрольная строка для смены пароля, а также ваши регистрационные данные, будут высланы вам по email.